اولین وبلاگ همجنس بازان ایران توسط من تشکیل شد .
بابا ی همه تون.
تا بعد.
+ نوشته شده در پنجشنبه یازدهم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 13:9 توسط مکسى
|
بابا ی همه تون.
تا بعد.
اینجا ما سه تا , از معلم ها و استادا و خاطراتمون می نویسیم.هر استاد و معلمی رو هم بخوایم مسخره می کنیم.اونا هم اگه خیلی دارن میسوزن علیه ما بنویسن.