واسه همکلاسی هایی که دلشون از بعضیا پره

بچه ها رمز مطلب فامیلی استاد اندیشه اسلامیه.
ادامه نوشته

تفریح کوچولو...

یکی از مهمترین جمله هایی که من از من سرسو  هر روز میپرسم اینه:معلمت مرد؟

اونم همش میگه نه ...خدا نکنه!

حالت ها بعد از پاسخ سرسو:

من ------->(نا امید)

سرسو -------> (تعریف نشده)

معلم سرسو -------> (fffffffffffffff uuuuuuuuuuuuu)

شما -------> ؟

+ شما الان چه شکلی شدین؟

من و دانشگاه و ناسا

در پی تلاش شبانه روزی من و دوستان در ناسا (شما هم اگه می خواین برین باید برن فیسبوک بعد پیجش رو سرچ کنین.)ناسا اعلام کرد:

1) یه کاری میکنه این جمعه چهره ی استاد اثنی روی ماه بیفته.

2) یه کاری میکنه یه شهابسنگ همین هفته بیفته رو بی ام و  آقای اقدامی (لعنه الله علیه و آله)

3) در روز امتحان IT زمین رو تاریک می کنن که امتحان لغو بشه.

4) فیش غذای دو ماه رو ناسا پرداخت می کنه.

5) یه سفینه میده به خودمون که بریم دور بزنیم.

خب بچه ها ....سفینه چه رنگی دوس دارین؟

پیام به بلاگفا

بلاگفا!

قالبمو تازه درس کردم.کپیش می کنم تو یه جای دیگه که داشته باشمش.

حالا هی بپرونش.

اگه کل داری بیا ناسا....اونجا حالیت میکنم.

خخخخخخخخ.

:D

شنبه ی اون هفته رخیمی امتحان شفاهی گرفت!!

این ترم دیگه کولاک کرده این بشر...

تو پست قبلی ای که درموردش نوشته بودم گفته بودم که این ترمم امتحان شفاهی نمیگیره ولی انگار کلن دگرگون شده جدیدن

تو کلاس پسرایی که درس نمیخوننو حتی کتک میزنه!!!

ما شانس آوردیم که دختریم:)...البته تو کلاس ما از بقیه ی کلاسا خوش اخلاق تره8)...ماهم کلی مسخرش میکنیم و اون خجالت میکشه:D

امتحان شفاهیمون شامل دو بخش میشد...یکیش کتبی بود که همه ی بچه ها دادن...ماهم دیکشنریامون باز بود و راحت امتحان دادیم:D

یه بخش دیگشم شفاهی بود که همه ی کلاسا این امتحانو دادن جز کلاس ما8)

از اونجایی که ما آخرین کلاسیم همه ی بچه ها قبل از ما امتحان شفاهی رو دادن ولی نوبت ما که شد گف سرم درد میکنه دوشنبه ازتون میگیرم...

دوشنبه هم که فاینال داشتیم ما قبل از این که آقای رحیمی برسه سریع امتحانمونو دادیم و از موسسه رفتیم بیرون...

انقــــده حال داااااااااااد...:)