كمك ميخوام.
كسي شماره حسين حسني رو نداره؟
+ نوشته شده در پنجشنبه چهاردهم دی ۱۳۹۱ ساعت 7:54 توسط مکسى
|
لينك بذارم دانلود كنين؟
امروز می خوام بترکونم.
بروبچ یه آهنگ گذاشتم رو وبلاگ،می خونه؟(بعدن نوشت:نمي خونه!)
می خوام یه چیزی به استادام بگم....بگم؟
میگم!
از همتون ممنونم!بعد از یه سری لحظات شخصی بهترین لحظات عمرم زمانی بود که به شما ها فکر می کردم.ایوللا.
این آهنگ "اوری بادی فا*س" رو هم به خاطر شما گذاشتم رو وب.
میدونید دیگه ....هر هفته دارید به فا* میرید...گفتن نداره که!
حالا شما بیاین وسط قر بدید.
من می نویسم....شما هم موجبات شادی ما رو فراهم کنین.
couse every body fuc*s!
اوکی؟
+ با تشکر از بروبچ دانشکده که دارن کمکم می کنن.
+ با عذر خواهي از سرسو كه يه تيكه از روش اون استفاده كردم.)
هه هه!
بای.