:@
Ki mas'ule?
har do mah ghalebe inja mipare.
Blogfa,dari dahane mano va mikonia!?
+ نوشته شده در پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۱ ساعت 10:26 توسط مکسى
|
اینجا ما سه تا , از معلم ها و استادا و خاطراتمون می نویسیم.هر استاد و معلمی رو هم بخوایم مسخره می کنیم.اونا هم اگه خیلی دارن میسوزن علیه ما بنویسن.